مقالات

آتش بازی در مجالس عروسی

حتما شما هم وقتی برای قرار داد با تالار و تشریفات عروسیتان می روید لیستی از امکانات تالار و باغ عروسی را میبینید که یکی از آن ها مراسم آتش بازی و نور افشانی است. در این مقاله ما به طور کامل به شما می گوییم که چه نوع آتش بازی هایی وجود دارند که شما می توانید در پکیج تشریفات عروسی و یا تالار عروسی خودتان لحاظ کنید.

از لحاظ فلاسفه آتش یکی از عناصر چهارگانه ی طبیعت است و عنصر تاثیرگذار در خلقت به شمار می رود. اتش بازی سنتی است که از دیرباز در فرهنگ ما ایرانیان وجود داشته است و همواره موجب جذابیت و بالارفتن هیجان جشن های ما گشته است. در سال های گذشته با افزایش روند رو به رشد صنعت آتش بازی در داخل و خارج ایران این عمل سنتی به طور کامل به جشن های عروسی وارد شده است به نحوی که زوج های جوان برای افزایش جلوه ی جشن خود آن را به عنوان یک برنامه کاملا جدی در جشن خودشان قرار داده اند و با این کار شبی خاطره انگیز برای مهمانان خود به وجود آورده اند.

به دلیل برگزاری اکثر مراسم عروسی در شب، آتش بازی رایج گردیده است. برخی از قومیت ها مراسم عروسی را در روز برگزار می کنند و به همین دلیل نیازی به روشنایی که با وسایل آتش بازی ایجاد شود، ندارند. امروزه وسایل آتش بازی زیادی در بازار موجود است.  آتش بازی در زمان ورود عروس و داماد ، زمان خروج عروس و داماد، داخل باغ عروسی ، داخل تالار عروسی و… استفاده از بالن های آرزو در شب عروسی و در زمان اتمام مراسم عروسی جذابیت بسیار زیادی به مراسم عروسی شما می دهد و جشن عروسی شما را خاص می کند.

ظروف کرایه

آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد :

این دسته از انواع آتش بازی در عروسی ها بسیار جذاب است . چون هنگام ورود عروس و داماد و در ابتدای مراسم تونلی از آتش سرد برایشان روشن می شود و آن ها از میان آن وارد مجلس میشوند. از لحاظ جلوه های بصری این نوع از آتش بازی می تواند خاطره خوبی را در ذهن ها برجای گذارد.

آتش بازی در هنگام بریدن کیک :

بریدن کیک در همه ی مراسم ها ، مانند جشن تولد ، نامزدی ، عروسی و … همیشه از هیجان انگیز ترین بخش های هر مراسمی بوده است . اجرای یک آتش بازی زیبا در این مرحله از مراسم ، می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به هیجان و زیبایی هرچه بیشتر مراسم خود می اندیشند . با توجه به اینکه بریدن کیک اصولا در فضاهای سربسته رخ می دهد و یا در مکانی انجام می شود که جمعیت زیادی در اطراف آن هستند ، بنابراین بهترین گزینه استفاده از آبشار سرد است .

تعداد وسایل بسته به سن و محل اجرا می تواند متغیر باشد ، اما حداقل از ۶ آبشار سرد در فضاهای اطراف محل بریدن کیک استفاده می شود . با بهره گیری از دستگاه ریموت نورافشانی ، به آسانی می توان جلوه ای شگفت آور از آتش بازی بی خطر و بدون دود را تجربه کرد و از نورهای زیبا و درخشان نقره ای و طلایی آن لذت برد.

تهرانی مجالس برای مراسم هایی نظیر عروسی، آتش بازی به شما ارائه می دهد. همچنین علاوه بر این، خدماتی نظیر ظروف کرایه و صندلی کرایه نیز در اختیار شما مشتریان تهرانی عزیز ارائه می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد. ارائه ظروف کرایه و صندلی کرایه در  سراسر تهران.

شما می‌توانید  ظروف کرایه خود ر با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید