مقالات

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی :

برگزار کردن نمایشگاه یا شرکت در نمایشگاه و آماده کردن یک غرفه نمایشگاهی ، کاری است که نیاز به برنامه ریزی دقیق از قبل از شروع نمایشگاه دارد و باید تمامی تجهیزات لازم جهت برگزاری مراسم از قبل آماده شود و معمولا جهت این کار ،  اجاره تجهیزات مورد نیاز گزینه پیش رو می باشد . چرا که تهیه و خرید این تجهیزات برای مدت زمان محدود برپایی نمایشگاه کار مقرون به صرفه ای نیست .

لذا جهت این کار ابتدا لیستی از تجهیزاتی که نیاز دارید را یادداشت کرده و همچنین آماری از مراکزی که این تجهیزات را اجاره می دهند بدست آورده و سپس به هماهنگی و اجاره آ نها برای موعد مقرر اقدام نمایید .

از جمله تجهیزاتی که می توان برای برگزاری نمایشگاه اشاره کرد :

اجاره اسپیس ، اجاره میز و صندلی نمایشگاهی ، اجاره کانتر ، پاپ آپ و رول آپ ، اجاره کامپیوتر یا  لپ تاپ و تبلت ، اجاره سیستم صوتی ، اجاره باند فلش خور ، اجاره بلندگو ، اجاره میکروفن ، اجاره وسایل سرمایشی و گرمایشی ، اجاره کولر گازی و بخاری گازی ، اجاره ویترین و جاکاتالوگی و اجاره وسایل اداری نمایشگاه ، اجاره تلویزیون ، اجاره نمایشگر لمسی ، اجاره ویدئو پروژکتور ، اجاره وسایل پذیرایی و ظروف کرایه و …

خدمات مجالس تهرانی با داشتن تیم تخصصی شما را در برگزاری این مهم و فراهم کردن کلیه تجهیزات و تدارکات نمایشگاهی همراهی می کند . می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید .