مقالات

اجاره سفره عقد شیک با مناسب ترین قیمت

اجاره سفره عقد ( سفره عقدهای کلاسیک ، سنتی و مدرن و میز نامزدی با بهترین گل آرایی و گیفت های متنوع ) توسط گروه تخصصی تهرانی مجالس

طراحان تهرانی مجالس در طراحی سفره عقد از گل آرایی ، حریر آرائی ، میوه آرایی ، آیینه کاری ، شمع ، گل طبیعی ، کریستال ، ظروف و مجسمه های مدرن است و هر آنچه که مطابق با سلیقه عروس و دامادهای عزیز باشد را می گنجانند .

جهت فراهم کردن سفره عقد دو انتخاب پیش روی عروس و داماد می باشد ، یکی اجاره سفره عقد را از مراکز تخصصی آن ، که اغلب به دلیل مشغله و نداشتن زمان کافی از این گزینه استفاده می کنند که در این حالت خدمات ظروف کرایه تهرانی مجالس با توجه به سلیقه ی شما در انتخاب سفره عقد سنتی ، کلاسیک یا مدرن و متناسب با بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید می تواند بهترین سرویس را به شما ارائه کند .

دوم اینکه خودشان دست به کار شده و با توجه به سلیقه و خلاقیت خود و با جستجو در گوگل و ایده گرفتن از این طریق سفره ی عقد زیبا و دلخواه خود را طراحی کنند .

در این صورت قرار دادن یکسری وسایل روی سفره ی عقد الزامی بوده و از آیین و سنت ایرانی ما نشآت می گیرد که از آن جمله : آینه و شمعدان ، قران ، گردو ، بادام ، نبات ، نان و پنیر و سبزی ، تخم مرغ ، فندق ، جام عسل و … می باشد که نماد برکت و شادی و آرامش و خوشبختی در زندگی عروس و داماد می باشد .

مورد بعدی اینکه شما می توانید سبک خاصی از ظروف و دکور را مد نظر قرار داده و مثلا از ظروف کریستال ، نقره ، برنز ، مسی ، طلایی و یا سفالی جهت چیدمان وسایل داخل آنها استفاده کنید .

از جمله نکاتی که کوچک به نظر می آیند اما تاثیر بسزایی در زیباتر و بهتر دیده شدن سفره عقد شما دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نور مناسب و کافی تاثیر بسزایی در زیباتر جلوه دادن اتاق و سفره عقدمان می کند.
  • پرده سفید و دیوارهای اتاق عقدمان سفید یا کاغذ دیواری رنگ روشن داشته باشد .
  • صندلی و میزهایی که در اتاق عقد استفاده می کنیم ترجیحا سفید باشد و درغیر این صورت می تونایم از پارچه ساتن حریر جهت روکش برای آن ها استفاده کنیم .
  • می توانیم از آینه جهت پوشش دادن سطح میزی که وسایل عقد روی آن قرار می گیرد استفاده کنیم .
  • اگر در خرید خود آینه و شمعدان کنسولی تهیه کرده اید و امکان استفاده از آیینه آن در سفره عقدتان نیست می توانید از یک قاب عکس جهت پوشش دادن به یک آینه ی کوچک استفاده کنید .
  • گل آرای و میوه آرایی زیبا می تواند به شکیل شده سفره عقدتان بیافزاید .

جهت ارتباط با ما و مشاوره در این زمین با شماره تلفن های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰ تماس بگیرید .

جهت ارتباط حضوری آدرس ما : بزرگراه رسالت مجیدیه جنوبی پایین تر از سه راه ارامنه پلاک۱۵۲

ظروف کرایه تهرانی مجالس