مقالات

انتخاب ظروف و پرسنل پذیرایی

انتخاب ظروف و پرسنل پذیرایی

خدمات پذیرایی مجالس “تهرانی مجالس” از سوی معتبرترین شرکت خدمات پذیرایی و باتجربه ترین نیروی خدماتی پذیرایی برای شما عزیزان آماده ارائه شدن است. تمامی نیروهای خدماتی پذیرایی و مهمانداران خانم و آقا بسیار منظم، دقیق، خوش سلیقه و از همه مهمتر بسیار با اطمینان هستند. پس برای درخواست خدمات پذیرایی مجالس و اعزام مهماندار خانم و یا آقا برای پذیرایی جشن تولد، مراسم های خانوادگی، پذیرایی مجالس عروسی ، پذیرایی مجالس ترحیم و دیگر مجالس

جشن ها و مراسم را می توان خیلی با شکوه‌تر برگزار کرد، اگر پیش از مراسم به فکر نحوه خدمات پذیرایی مجالس باشید. نیروی خدماتی مجالس، مهماندار آقا و مهماندار خانم جهت پذیرایی این آمادگی را دارند که برای تشریفات مجالس و مهمانی ها غذا سرو کنند یا کارهای نظافتی و پذیرایی انجام دهند. قیمت خدمات مجالس مهمانی متناسب با تعداد ساعت اعزام مهماندار مجالس و تعداد نیروی پذیرایی مجالس است.

زمانی که در مجالس خود، کارهای پذیرایی را به یک شرکت خدمات پذیرایی ماهر بسپارید، دیگر نگرانی از بابت پذیرایی از مهمانهای خود نخواهید داشت. مهماندار خانم جهت پذیرایی به منزل شما اعزام می شوند، از مهارت لازم و کافی خدمات پذیرایی برخوردارند و شما می‌توانید مهمانی خوبی را برگزار کنید. برای برپایی مراسم هایتان به فکر نیروی کمکی هم باشید. یک مهماندار باتجربه و خوش سلیقه می تواند مراسم‌های شما به همان شیوه ای که در ذهن دارید برپا کند.

ظروف کرایه

تهرانی مجالس برای مجالس شما در انتخاب مهماندار، مشاوره ارائه می دهد. علاوه بر آن، خدماتی نظیر ظروف کرایه و صندلی کرایه نیز ارائه می دهد.

استفاده از ظروف کرایه برای پذیرایی در مجالس بهترین انتخاب است؛ چرا که ظروف یکبارمصرف علاوه بر اینکه به مجیط زیست آسیب می رساند، برای مهمانی جلوه زیبایی ندارد.

برخی از میزبانان، از دیگر اقوام ظروف، قرض می گیرند. اما ممکن است که بشکند و سبب دلخوری شود. ظروف کرایه بهترین انتخاب است، که تهرانی مجالس در اختیار شما قرار می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد. ارائه ظروف کرایه و صندلی کرایه در سراسر تهران.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.