مقالات

ظروف کرایه در پذیرایی نمایشگاه ها

ظروف کرایه

نمایشگاه موقعیت مناسبی برای عقد قرارداد با شرکت‌های بزرگ و توسعه کسب و کار است و همچنین فرصتی است تا کمی با بزرگان صنعت در ارتباط بود. به طور معمول در طول برگزاری یک رویداد مدیران ارشد از غرفه‌ها بازدید می‌کنند و کمی نیز در فضای نمایشگاه قدم می‌زنند، به همین دلیل می‌توان با آنها ارتباط برقرار و جلساتی را نیز برای گسترش همکاری برگزار کرد.

اگر یک مهمان مهم و مدیر شرکتی بزرگ که قصد ارتباط برقرار کردن با آن را دارید به غرفه شما سر زد باید بتوان با بهترین و سریعترین راه از ایشان پذیرایی کرد . همواره پذیرائی از یک مهمان ویژه در غرفه‌ای کوچک که ممکن است هزاران نفر نیز به آن سر بزنند کار سختی است و نیاز به هماهنگی‌های پیش از شروع نمایشگاه دارد.

ظروف کرایه

تهرانی مجالس همواره نسبت به ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات تشریفات نمایشگاهی به شرکت کنندگان نمایشگاهی اقدام می کند. این خدمات می تواند شامل ارائه یک مهماندار ساده تا ارائه کلیه مراحل پذیرائی از مهمانان شما با پیشرفته ترین و بهترین دستگاههای صنعتی در محل غرفه شما صورت گیرد.

استفاده از دستگاههای قهوه ساز و اسپرسو ساز ، ارائه انواع نوشیدنی بر اساس مقتضیات فصل شامل چای و انواع دمنوش گیاهی ، انواع شربت ، بستنی ، قهوه ، نسکافه ، اسپرسو ، هات چاکلت و … باشد. ارائه کلیه ظروف کرایه تشریفاتی در انواع دائمی از تعهدات ما به مشتریان غرفه می باشد.

شما با انتخاب تهرانی مجالس مطمئنا با خیالی آسوده به مذاکرات تجاری خود با مشتریان غرفه خود خواهید پرداخت و از پذیرائی مطلوب از مهمانان خود لذت خواهید برد.

گروه تشریفات تهرانی مجالس  با توجه به بودجه و سلیقه ی شما می تواند در کنار شما جهت پذیرایی خدمات رسانی نماید.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید  ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران