مقالات

فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی

ظروف کرایه

همیشه در هرکاری، یک اولین بار وجود دارد، اگر تا بحال به فیلمبرداری عروسی پرداخته باشید، با چیزهای زیادی مواجه شده‌ اید که برای “اولین” بار اتفاق می افتد. مثلا اولین رقص عروس و داماد با یکدیگر، اولین نگاه‌ها، اولین برش کیک آن‌ دو در جشن عروسی و اولین‌های بسیار دیگر.

در هر مراسمی نکات منحصر به فرد خودش را دارد، هر سالن عروسی با سالن دیگر فرق دارد، و هیچ‌وقت اتفاقات پیش‌ بینی نشده در مراسم عروسی، یکسان نیست. علاوه بر همه‌ی این‌ها، از ساقدوش‌های داماد گرفته تا کسی که نقل و سکه می پاشد و حتی شاید پدرعروس ، همگی اخلاق خاص خودشان را دارند، نوع خاصی از فیلم‌ برداری را برای خود می خواهند و ممکن است لحظات آخر از شما بخواهند که ازآنها فیلم بگیرید.

ظروف کرایه

تشریفات عروسی یکی از بهترین خاطراتی است که هر زوج در زندگی خود تجربه کرده اند. اما برای ثبت این لحظات خوب، تصویر برداری می تواند خاطرات را برای همیشه در ذهن نگه دارد. هرگاه فراموش کردید و یا رنجیده خاطر شدید، با تماشای عکس ها و فیلم عروسی می توانید انرژی دوباره بگیرید.

گروه تشریفات تهرانی مجالس  با توجه به بودجه و سلیقه ی شما می تواند در کنار شما جهت فیلم برداری و عکاسی مراسم عروسی خدمات رسانی نماید. همچنین شما می توانید برای پذیرایی از ظروف کرایه استفاده کنید که تهرانی مجالس در خدمت شما قرار می دهد.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید برای فیلم برداری از مراسم عروسی و ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت  را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران