مقالات

مراسم افتتاحیه و ظروف کرایه

اگر شما به تازگی قصد شروع یک فعالیت اقتصادی جدید را دارید، یا میخواهید شعبه جدیدی از کارتان را افتتاح کنید، قطعا برگزاری مراسم افتتاحیه یکی از کمک کننده ترین راه ها در جهت معرفی بهتر کار شما خواهد بود.

برای یک موسسه، شرکت، سالن زیبایی، فروشگاه و… جدید، برگزاری یک مراسم افتتاحیه حکم تبلیغات را خواهد داشت و البته که زمینه ای برای ارتباطات جدید کاری شما خواهد بود.

همانطور که می دانید برگزاری یک مراسم حرفه ای در جهت معرفی بیزنس خود کار خیلی ساده ای نیست، هرچه در نگاه اول جذاب تر و حرفه ای تر کار خود را به نمایش بگذارید قطعا بر دیدگاه افراد نسبت به بیزنس شما تاثیر مثبت تری خواهد گذاشت و بیشتر به یاد مخاطب خواهید ماند.

ظروف کرایه

تیم برگزار کننده ی مراسم افتتاحیه بخشی از یک تیم خدماتی و تشریفاتی است که شما را در زمینه ی طراحی و برنامه ریزی مراسم، دکور متناسب با بیزنس شما، پذیرایی و خدمات طول مراسم و… یاری می کند.

تشریفات پذیرایی و توجه به آن از قابل توجه ترین بخش های مراسم افتتاح بوده که از چند بخش نوشیدنی ها، کیک، شیرینی و میوه تشکیل یافته است. بریدن کیک رسمی جهانی در برگزاری مراسم افتتاحیه بوده و یک عمل بسیار زیبا و شایسته محسوب می گردد.

بهترین ایده به منظور انتخاب کیک این مراسم، درج لوگوی شرکت به شکل ساده و بسیار شیک بر روی کیک تولد می باشد. نوشیدنی ها بخش حائز اهمیت در میهمانی ها و مراسم های ایرانی بوده و استفاده از چای در کنار نوشیدنی ها غیر قابل چشم پوشی می باشد.

ظروف کرایه

برای پذیرایی می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید و خدمات پذیرایی خود را به تهرانی مجالس بسپارید.

گروه تهرانی مجالس با توجه به بودجه و سلیقه ی شما می تواند در کنار شما جهت برگزاری مراسم افتتاحیه خدمات رسانی نماید.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید  ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت  را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران