مقالات

نکاتی درباره انتخاب لباس عروس

ظروف کرایه

برخی از عروس‌ها خیلی مودب و حرف‌شنو هستند و در انتخاب لباس کاملا به حرف و پیشنهادات مشاور یا فروشنده گوش می‌کنند. اما برای رسیدن به یک انتخاب صحیح عروس باید کاملا رک و صادق باشد و نظرات خود را به‌راحتی با مشاور لباس عروس در میان بگذارد؛ زیرا مشاور برای ارائه انتخاب‌های بهتر، باید با بازخورد حقیقی شما مواجه شود. به‌خاطر داشته باشید که معمولا مشاور شما یا فروشنده، آن لباس را طراحی نکرده‌اند و فقط به دنبال بهترین گزینه برای شما هستند. بنابراین عقب نکشید و به حرف آن‌ها گوش دهید.
بهتر است قبل از هر چیز با مشاور یا فروشنده‌ لباس عروس درباره آن‌چه در هر سبک دوست دارید و یا دوست ندارید کاملا صادق باشید. چون اگر احساسات و علایق واقعی خود را بروز ندهید و با فروشنده یا مشاور در میان نگذارید، مسلما او نیز قادر به کمک به شما برای داشتن لباس رویایی‌تان نخواهد بود.

برای این‌که گیج نشوید و راحت بتوانید انتخاب کنید، تعداد لباس‌هایی که نگاه می‌کنید و امتحان می‌کنید را تا حد معقولی کم کنید. اگر حس می‌کنید گیج شدید و درست قادر به انتخاب نیستید، به این معناست که خیلی لباس پرو کردید و باید کمی به خودتان استراحت بدهید و به تمامی گزینه‌های خود فکر کنید.
در نظر داشته باشید که انتخاب لباس عروس باید کاری جالب و سرگرم‌کننده باشد و نه اعصاب‌خردکن و خسته‌کننده باشد. وقتی خیلی لباس عروسامتحان می‌کنید، گیج و خسته می‌شوید و دیگر نمی‌توانید تفاوت بین لباس‌ها را تشخیص دهید.

ظروف کرایه

اگر چه بودجه در انتخاب مدل و کار لباس عروس مهم است، اما عروس خانم نباید فکر کند که چون بودجه محدودی دارد، نمی تواند آن لباسی را که همیشه آرزو داشته، تهیه کند. بلکه پس از انتخاب مدل لباس عروس خود و با مشاوره با طراح لباس، می توان آن مدل را با پارچه سبک تر و یا کار سبک تر انجام داد تا نتیجه به آن چه عروس در نظر دارد بسیار نزدیک شود. در واقع این بستگی به هنر طراح لباس دارد که مدل، کیفیت و کار لباس را با قیمت لباس هماهنگ کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. برای ما مهم است که عروس خانم در انتخاب مدل و دوخت لباس خود احساس آرامش کند.

بعضی از افراد مایل هستند که لباس عروشان دوخته شود به این عروس خانم‌ها می‌گوییم که شما باید حداقل شش ماه قبل، لباس خود را برای دوختن به خیاط بسپارید تا زمان کافی برای آماده شدنش داشته باشد و نگران خوب یا بد شدن لباستان نباشید. و لباستان دو هفته قبل از جشن آماده باشد و آن را چندین دفعه و در ساعات مختلفی از روز و حتی شب هنگام نیز بپوشید که اگر مشکلی دارد متوجه شوید و آن را اصلاح کنید. افرادی که تمایل دارند لباسشان را آماده تهیه کنند نیز باید ۲ ماه قبل از روز جشن خرید خود را انجام دهند.

تهرانی مجالس با نیم قرن تجربه آماده ارائه مشاوره درباره اجاره و یا دوخت لباس عروس می باشد. علاوه بر آن، خدماتی نظیر ظروف کرایه و صندلی کرایه نیز ارائه می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی (سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید برای مشاوره درباره لباس عروس و ظروف کرایه خود با طرح متفاوت و انواع لوازم تولد را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید