مقالات

نکاتی که در انتخاب تالار باید به آن توجه کرد

ظروف کرایه

به جرات می توان گفت که مهمترین قسمت در تهیه مقدمات عروسی، انتخاب مکان مناسب برای برگزاری جشن عروسی است که این مکان می تواند یک تالار پذیرایی شیک و مجلل یا یک باغ تالار زیبا باشد. اگر مکانی که برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر می گیرید شرایط مناسبی نداشته باشد، حتی اگر هزینه زیادی برای مواردی مانند لباس عروس، دسته گل عروس و … کنید، باز مهمانان شما چندان لذتی از جشن نمی برند. برای انتخاب یک تالار پذیرایی شیک و مناسب باید نکات مهمی را مدنظر قرار دهید.

ظرفیت تالار پذیرایی

مهمترین نکته ای که باید در انتخاب تالار عروسی در نظر بگیرید، ظرفیت سالن است. ظرفیت تالار پذیرایی باید با تعداد مهمانان متناسب باشد. اگر تالار عروسی گنجایشی کمتر از تعداد مهمانان شما داشته باشد، مشکلات زیادی از کم بودن تعداد صندلی ها گرفته تا تهویه سالن و خیلی موارد دیگر پیش می آید. از طرف دیگر ظرفیت سالن نباید خیلی بیشتر از تعداد مهمانان باشد. زیرا خالی بودن سالن جنبه خوبی ندارد و علاوه بر اینکه مجبورید هزینه زیادی بابت سالن بزرگتر از حد نیاز خود بدهید، باعث می شود فیلم های شما نیز زیبایی لازم را نداشته باشند. بنابراین قبل از رزرو تالار پذیرایی حتماً تخمین درستی از تعداد مهمانان خود داشته باشید.

 سیستم سرمایشی و گرمایشی تالار پذیرایی و باغ تالار

نکته مهم دیگری که در انتخاب تالار عروسی حتماً باید مدنظر داشته باشید، سیستم سرمایشی آن برای فصل گرم و سیستم گرمایشی تالار پذیرایی برای فصل سرد است. توجه به این نکته بسیار مهم است. در غیر این صورت خاطره خوبی از عروسی شما در ذهن مهمانانتان باقی نمی ماند.

ظروف کرایه

پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات
سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها ، رختکن های زنانه و … نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی
متداول است که بعد از انتخاب تالار و باغ محل عروسی ، قبل از عقد قرارداد ، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند. امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران ، برخورد آنها با مهمانان ، نوع لباس آنها ، کیفیت ظروف پذیرایی و … از نزدیک ، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.

تهرانی مجالس برای انتخاب تالار و باغ به شما مشاوره می دهد. علاوه بر ارائه مشاوره خدماتی همچون ظروف کرایه و صندلی کرایه نیز به شما مشتریان عزیز در سراسر تهران ارائه می دهد.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد و ارائه خدماتی نظیر ظروف کرایه و صندلی کرایه.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید