مقالات

نکات مهم در انتخاب پرسنل پذیرایی

ظروف کرایه

تشریفات، مجموعه ای از آداب و وسوم و رفتار های هر ملل است که برای انواع موقعیت ها به صورت متفاوتی اجرا می شود. غالبا ، اصولی که برای تشریفات مراسم های رسمی و غیر رسمی به کلر گرفته می شود متفاوت بوده و این گونه آداب باید به گونه ای معرفی شده و به نمایش گذاشته شوند، که نماینگر فرهنگ آن کشور باشد. این موضوع در مراسم های تشریفاتی استقبال از میهمان ها خارجی مشهود تر است.

قابل ذکر است که هدف از اجرا و به کارگیری این تشریفات این است که کارهایی که برای انها برنامه ریزی شده با نظم پیش رفته و همه افراد بتوانند به طور موثری با هم ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، رعیت نکردن هر یک از این تشریفات میتواند به اعتبار افراد یا یک ملت خدشه وارد کند. به این منظور، فردی باید مسئولیت امور تشریفات را بر عهده گرفته و بر درست انجام دادن آنها نطارت داشته باشد. طیف وظایف مسئول تشریفات می تواند شامل:

استخدام افرادی که مسئولیت یکی از بخش های هتل را برعهده گیرند
تعیین شرح وظایف هر کدام از پرسنل
تغییر منوها به صورت دوره ای
تغییر چیدمان سالن
ایجاد تازگی و تنوع در خدمات
برنامه ریزی و نظارت بر برگزاری میهمای ها و جشن ها
کمک به کارکنان برای چیدن میزها

نظارت بر کارکنان و کنترل آماده بودن همه وسایل پذیرایی

ظروف کرایه

افرادی که به حوزه تشریفات علاقمند بوده و قصد دارند در این زمینه فعالیت مستمر داشته باشند، باید دوره مدیریت تشریفات را گذرانده و گواهینامه مدیریت تشریفات دریافت کرده باشند.  موضوعات جالبی که در آن مقاله به آنها می پردازیم شامل تعریف تشریفات ، تشریفات مجالس، آموزش مدیریت تشریفات ، دوره مدیریت تشریفات ، مدرک مدیریت تشریفات ، گواهینامه مدیریت تشریفات ، شرح وظایف مسئول تشریفات، اصول تشریفات و خدمات شریفات هستند.

تهرانی مجالس برای پذیرایی در مهمانی ها و مجالس، در انتخاب پرسنل پذیرایی به شما کمک می کند. علاوه بر انتخاب پرسنل و فرستادن آن به مکان مهمانی شما، خدماتی نظیر ظروف کرایه و صندلی کرایه نیز ارائه می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

ظروف کرایه

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد. ارائه ظروف کرایه و صندلی کرایه برای مجالس.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید