مقالات

پذیرایی و ظروف کرایه برای همایش ها و سمینارها

پذیرایی و ظروف کرایه برای همایش ها و سمینارها

پذیرایی همایش‌ها و سمینارها باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. همه ساله همایش‌ها و سمینارهای گوناگون با موضوعات متنوع در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شوند و افرادی که در حوزه مورد نظر فعالیت می‌کنند در آن حاضر می‌شوند.

در هر همایش مقاله‌ها و اطلاعات تخصصی مبادله شده و کیفیت هر همایش با توجه به دانشی که در بستر آن جریان دارد سنجیده می‌شود. شرکت کنندگان در همایش‌ها و سمینارها علاوه بر این که به سطح مقالات و دانشی که مبادله می‌شود توجه دارند، به این موضوع نیز اهمیت می‌دهند که برگزار کنندگان سمینار یا همایش چه مواردی را برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته‌اند؛ زیرا برخی از حاضرین از راه دور در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و پذیرایی همایش‌ها و سمینارها باید به بهترین نحو ممکن  صورت بپذیرد تا کلیه افرادی که در این جمع حضور دارند از کیفیت برگزاری مراسم رضایت خاطر کافی داشته باشند.

تهرانی مجالس در جهت بهبود برگزاری همایش‌ ها ، نشست‌ های علمی و آموزشی و سمینار ها  نقشی بسزایی دارند. در میهمانی های ایرانی پذیرایی از میهمانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همایش ها ، کنفرانس‌ ها و سمینارها از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی شرکت‌ ها محسوب می‌شوند.

ظروف کرایه

اگر تدارک این همایش ها دقیق و حساب‌ شده و برنامه‌ ریزی شده اجرا شوند ، نتایج مثبت و تعیین‌ کننده‌ ای را برای کسب‌ و‌ کارتان به همراه دارد . بنابراین پیشنهاد تیم تهرانی مجالس به شما این است که تدارک مراسم همایش خود را به ما بسپارید تا روزی درخشان را برای همیشه در خاطر میهمانانتان ثبت کنید.

تهرانی مجالس برای پذیرایی همایش ها و سمینارها به شما سرویس ارائه می دهد. علاوه بر آن، صندلی کرایه و ظروف کرایه برای پذیرایی مهمانان در سمینارها و همایش ها در اختیار شما قرار می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

ظروف کرایه

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد. ارائه ظروف کرایه و صندلی کرایه به سراسر تهران.

شما می‌توانید  ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.