مقالات

کترینگ عروسی و مجالس

کترینگ عروسی و مجالس :

واژه کترینگ (catering) در زبان انگلیسی به معنی صنعت آماده سازی ، تهیه و طبخ غذا در یک مکان و سرو غذا در مکانی دیگر جهت پذیرایی می باشد .

آغاز جریان کترینگ را می توان از مسافرت های هوایی و پذیرایی از مسافران با توجه به کلاس و درجه بندی بلیط آن ها و با توجه به مسافت های طولانی در پرواز های داخلی و خارجی دانست .

علاوه بر کیترینگ هواپیمایی می توان از کیترینگ قطار ، کیترینگ بیمارستانی ، کترینگ هتل ها و کترینگ کشتیرانی نام برد . استفاده از کترینگ در شرکت ها و ارگان های مختلف نیز متداول شده است .

در صنعت کترینگ تمام غذاهای سفارش داده شده همراه با دورچین های آن و دسرهای مختلف مانند ترشی ، سالاد ، ماست و … در یک بسته بندی شیک و چشم نواز برای مشتری ارسال می شود و به قدری این بسته بندی جذاب می باشد که نیازی به استفاده از ظروف برای پذیرایی نیست و با همان بسته بندی می توان روی میز غذا جهت پذیرایی از مهمانان استفاده کرد .

چنانچه شما جند مهمان برای یک عصرانه و یا یک دورهمی به خانه دعوت کرده اید و زمان کافی جهت تدارک وسایل پذیرایی ندارید می توانید بدون نگرانی از این کترینگ ها استفاده کرده و با خیالی راحت از مهمانی لذت ببرید . تفاوت استفاده از این کترینگ ها به جای سفارش غذا از رستوران ها در ایمن و بهداشتی بودن آن و همچنین نوع بسته بندی مناسب آن که میزبان را از جهت چیدن میز پذیرایی راحت می کند و تنوع در دورچین های همراه با غذا می باشد که در هر چه شکیل تر برگزار کردن مهمانی کمک شایانی می کند .

مورد استفاده دیگری که کترینگ دارد جهت استفاده از کسانی است که تمایل دارند برنامه رژیمی اصولی و منظمی را دنبال کنند ، که در این مورد هر روز طبق برنامه غذایی مدون زیر نظر مشاور تغذیه ، یک پک از تمامی غذاها و میوه ها و نوشیدنی ها که تمامی مواد مورد نیاز بدن را با توجه به کالری مشخص دارد برای شما ارسال می گردد .

همچنین کسانی که با بیماری های مختلف نظیر دیابت و مرض قند و … درگیر هتند و نیاز به یک برنامه غذایی مطمئنی دارند می توانند از این کترینگ های رژیمی استفاده کنند .

زنان باردار ، سالمند ، شاغل و … از جمله مشتریان پرطرفدار کترینگ ها می باشند .

کترینگ عروسی و مجالس تهرانی مجالس تهیه غذای مجالس و مهمانی های شما را که شامل انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی و کاملترین اردوها و انواع پیش غذا با بهترین کیفیت برعهده می گیرید تا بتوانید شما هم از مراسم خود لذت ببرید .

همچنین تهیه غذای برای انواع مراسم رسمی و اداری ، ولیمه ، مراسم ترحیم و … نیز از جمله خدمات ما می باشد .

کترینگ عروسی و مجالس

کترینگ عروسی و مجالس

کترینگ عروسی و مجالس

کترینگ عروسی و مجالس

 ظروف کرایه و اجاره میز و صندلی