مقالات

کرایه میز و صندلی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

کرایه میز و صندلی ، اجاره میز و صندلی ، صندلی چوبی ، صندلی VIP ، ميز شام مبله ، میز غذا با سفره و پلیسه ، میز سوارز ، میز بار ، صندلی کودک ، صندلی امتحانی ، صندلی دسته دار ، صندلی نمایشگاهی ، شیواری طلایی ، اجاره انواع صندلی مدل تاجدار ، میز و صندلی چرمی و اداری ، اجاره میز و صندلی اداری ، صندلی پشت بلند و میز گرد میهمان ، صندلی شیواری ( سفید ، طلایی و استیل ) ، صندلی های مبله ساده و نگین دار به همراه انواع کاناپه های مبله ، صندلی پلیمری ، اجاره میز آیینه کنسول ، اجاره میز ال ای دی ،، اجاره صندلی ، اجاره صندلی شیواری ، اجاره صندلی مجلسی ، اجاره صندلی برای مجالس ، اجاره صندلی نو و ویژه صندلی های تاشو ، صندلی ناپلئونی با میز پلیمر شیشه ای و ظروف کرایه … با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط گروه خدمات مجالس تهرانی ( ظروف کرایه تهرانی مجالس )

 

  • اجاره میز ال ای دی ، اجاره میز سوارز ، اجاره میز نور :
میز های ال ای دی که به میزهای بلک لایت نیز معروف هستند میزهای نورانی هستند که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده زیبایی و جلوه خاصی به محیط می دهد . میزهای ال ای دی  یا میز سوارز امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده که با نورپردازی ساکن و امکان تغییر رنگ هم در مراسمات و جشن ها و هم در رستوران ها و کافه هامی تواند مورد استفاده قرار گیرد .
 
  • اجاره صندلی مبل :

اجاره انواع صندلی مبل طرحدار ، صندلی مبل پشت بلند ، صندلی مبل رنگی و …

  • اجاره میز و صندلی کودک :

این صندلی ها با ابعاد کوچک و رنگ های شاد که معمولا جنس آنها از پلاستیک می باشد متناسب با فیزیک کودکان و خردسالان طراحی شده است که در مهمانی کوچولوها ، برگزاری جشن ها و تولد کودکان استفاده می شود .

 

  • اجاره صندلی تاشو :

انواع مختلفی از این صندلی ها با جنس های مختلف وجود دارد و انتخاب آن متناسب با سلیقه و نیاز افراد متفاوت می باشد . صندلی هایی هستند که در عین راحتی ،‌ سبک و بادوام بوده و فضای زیادی را اسغال نمی کنند و حمل و نقل آنه به راحتی امکان پذیر است

همچنین فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی به محل مورد نیاز شما حمل و مستقر می شوند.

  • اجاره صندلی شیواری :

صندلی شیواری یا صندلی شیباری جزء گروه صندلی تالار و صندلی تالاری محسوب می شود و شامل انواع صندلی شیوار بزرک و صندلی شیواری کودک ، صندلی شیواری کودک طلایی ، صندلی شیواری مشکی ، سفید ، طلایی ، نقره ای و استیل است که مناسب برای برگزاری مراسم عروسی و میهمانی ها در باغ ها و فضای باز و همچنین سالن های عروسی می باشد . این نوع از صندلی ها بسیار سبک و ارزان است ، استحکام زیادی دارد و حمل و نقل و چیدمان آن در تالار عروسی بسیار آسان است . همچنین می توانیم با پارچه ساتن یا حریر آن را تزئین کنیم .

 
  •  اجاره میز و صندلی اداری :

کرایه میز و صندلی و اجاره انواع میز و صندلی ، میز و صندلی کنفرانس ، صندلی اداری چرمی ، صندلی اداری دسته دار برای کنفرانس و همایش ، اجاره صندلی برای انجام مراسم و مناسبت ها ، همچنین اجاره میز و صندلی برای انجام جلسات مهم کاری و شرکتی و اداری در شکل و اندازه و طرح و رنگ گوناگون با قیمت های مناسب

 
  • اجاره میز عسلی تلسکوپی :

جهت استفاده در مراسمات رسمی و اداری همچنین مراسم ترحیم و جشن ها و اعیاد و مراسم عروسی و … با توجه به اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند جهت پذیرایی از مهمانان مورد استفاده قرار می گید .

 

کرایه میز عسلی تلسکوپی

  • اجاره میز آیینه استیل :

اجاره میز استیل آیینه ای در ابعاد ۱۴۰*۷۰ جهت زینت بخشیدن به مراسمات تولد و نامزدی و …و مهمانی های شما

اجاره میز آیینه استیل

اجاره میز آیینه استیل

 
  • اجاره انواع میز عسلی پلیمری :

اجاره انواع میز عسلی پلیمری طلایی ابعاد ۶۴ جهت زینت بخشیدن به مراسمات رسمی و مهمانی هاو جشن های شما

اجاره میز عسلی پلیمری طلایی

 
  • اجاره انواع میز عسلی پلیمری سفید:

اجاره انواع میز پلیمری سفید ابعاد ۶۴ جهت زینت بخشیدن به مراسمات رسمی و مهمانی هاو جشن های شما

اجاره میز پلیمری سفید

 
  • اجاره انواع میز عسلی تلسکوپی طلایی :

اجاره انواع میزعسلی تلسکوپی طلایی جهت استفاده در مراسمات رسمی و مهمانی ها و جشن های شما

اجاره میز عسلی تلسکوپی طلایی

 

.