مقالات

یخ آرایی

یخ آرایی و ظروف کرایه برای مجالس ها

به طور معمول با اوردن کلمه یخ های قالبی به یاد تکه هایی بی رنگ که به علت فیریز شدن کمی کدر هم به نظر می رسند را به خاطر می آوریم اما در اینجا چهره ای زیبا تر از دنیای یخ ها ی قالبی را برای شما به نمایش گذاشته ایم.که در ادامه مشاهده خواهید کرد. در این یخها از گلها و میوه جات استفاده شده است.

اگر از طرفداران آب با طعم میوه هستید، یک ایده جالب، یخ های میوه ای طعم دار و سرو کردن آن ها کنار آب است؛ به خصوص در مهمانی ها، این مکعب های رنگی، جلوه خاصی به میز شما خواهند داد.اگر از طرفداران آب با طعم میوه هستید، یک ایده جالب، یخ های میوه ای طعم دار و سرو کردن آن ها کنار آب است؛ به خصوص در مهمانی ها، این مکعب های رنگی، جلوه خاصی به میز شما خواهند داد.

تکه های رنگارنگ یخ های میوه ای، خوردن آب را هیجان انگیز می کنند، می توانید از میوه های مختلف و همین طور نعناع و گیاهان خوشبو برای این کار استفاده کنید. البته می توانید یخ ها را جدا جدا و یا با هم استفاده کنید. برای این کار می توانید میوه ها را خرد یا له کرده (سبزی ها را خرد کنید) و با کمی آب در قالب های یخ بریزید و بگذارید تا یخ بزنند.

ظروف کرایه

تهرانی مجالس برای پذیرایی در مجالس شما از تولد، عروسی، عقد گرفته تا دوره همی های خودمانی، به شما خدماتی نشیر میوه آرایی، تهیه شیرینی، تهیه غذا و یخ آرایی ارائه می دهد علاوه بر آن، برای پذیرایی ظروف کرایه به شما ارائه می دهد ظروف کرایه بهترین انتخاب برای پذیرایی در مهمانی ها با تعداد بالا می باشد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد. ارائه ظروف کرایه و صندلی کرایه.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.