مقالات

اجاره جایگاه عروس و داماد و ظروف کرایه

ظروف کرایه
جایگاه عروس و داماد و تزیین آن از نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی است. منوی جایگاه عروس و داماد تشریفات شامل تزییناتی است که در محلی که برای استراحت عروس و داماد در نظر گرفته شده است، به کار میرود. جایگاه عروس و داماد محلی برای برداشت عکس های یادگاری با میهمانان ها است و در نتیجه تزیین آن و محل قرارگیری اش از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهمترین مکان شما عروس و داماد گرامی جایگاه می باشد که تهرانی مجالس با دیزاین های خاص (گل آرایی ، مدرن و کلاسیک) و متنوع و رمانتیک ، این مکان را برای شما سروران به یاد ماندی خواهد نمود.

ظروف کرایه

یکی از مهم ترین المان های یک سالن عروسی  جایگاه عروس و داماد است , این قسمت از سالن عروسی در واقع  محلی برای  استراحت عروس و داماد  همچنین  مکانی  برای برداشت عکس های یادگاری  با میهمانان شماست در نتیجه طراحی خود جایگاه، محل قرارگیری آن در سالن عروسی از اهمیت خاصی برخوردار است. جایگاه عروس و داماد باید در نقطه ای از سالن واقع شود که تمام میهمان ها به راحتی بتوانند عروس و داماد را ببینند.

گروه تشریفات تهرانی مجالس  با توجه به بودجه و سلیقه ی شما می تواند در کنار شما جهت برگزاری مراسم عروسیو جایگاه عروس و دوماد خدمات رسانی نماید. همچنین برای پذیرایی می توانید ظروف کرایه را از تهرانی مجالس بخواهید.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید جایگاه عروس و دوماد و ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت را در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران