مقالات

استخدام خدمتکار و ظروف کرایه برای مهمانی ها

یک مهماندار تعلیم دیده با اصول مهمانداری و آداب پذیرایی به خوبی آشناست و می داند چگونه در مهمانی ها و مراسم رفتار کند. اغلب در مجالس بزرگ به چند مهماندار خانم و آقا به طور هم زمان نیاز است.

لازم است تا یک مهماندار کنار ورودی سالن پذیرایی ایستاده باشد تا در هنگام ورود مهمان ها با خوشرویی مهمانان را راهنمایی کند. شاید برخی از مهمان ها با سالن و فضای مهمانی غریبه باشند و نیاز به راهنمایی داشته باشند. هرگز ورودی را بدون مهماندار خانم و آقا رها نکنید.

چنانچه برخی از مهمانان نیاز به کمک داشتند این وظیفه مهماندار خانم و آقا است که به آنان کمک کند. برای مثال مهماندار باید به افراد سالمندی که در راه رفتن مشکل دارند و یا از عصا و ویلچر استفاده می کنند کمک کرده و تا میز پذیرایی همراهی شان کند.

بهتر است مهماندار خانم و آقا در مجالس، تردد بیش از حد لزوم نداشته باشد به این ترتیب باید تنها در مواقع لزوم برای پذیرایی به مهمانان حاضر شد و مراجعه بیش از حد به میز مناسب نمی باشد.

ظروف کرایه

مهمانداران نباید بین پذیرایی ها در یک محل اجتماع کنند بلکه باید در کل سالن حضور داشته باشند. اجتماع مهمانداران در داخل سالن مخل آسایش مهمان ها می باشد. هرگز مهمانداران نباید چند نفری شروع به صحبت های متفرقه کنند این موردی است که از دید چشم مهمان ها پنهان نخواهد ماند.

همچنین برای پذیرایی می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید.

 تهرانی مجالس آماده است تا هم خدمتکار و هم ظروف کرایه برای مهمانی های شما در اختیارتان قرار دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را در طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران