مقالات

اجاره کلمن شیشه ای و ظروف کرایه

ظروف کرایه

اجاره کلمن شیشه ای برای سرو نوشیدنی در مهمانی ها و مجالس کاربرد دارد. این کلمن با بدنه کریستال و گنجایش ۶ لیتر برای پذیرایی از مهمان ها انتخاب مناسبی است. کلمن شیشه ای برخلاف کلمن های استیل که بدنه آن ها عایق بندی شده است صرفا برای نگهداری مایعات مناسب است و گرما و سرما را در خود نگه نمی‌دارد اما ظاهر زیبای آن برای سرو نوشیدنی در مهمانی بسیار مناسب است.

کلمن شیشه ای دارای پایه نگهدارنده و درپوش و همچنین شیر خروجی است و به طور کلی ساختار ساده ای دارد. در هتل ها، جلسات کاری و همایش ها از این کلمن استفاده می‌شود. ظرفیت مخزن آن ۶ لیتر است یعنی هر با پر شدن مخزن برای ۱۲ لیوان شربت خوبی مناسب است. در هنگام اجاره کلمن به تعداد مهمان های خود توجه داشته باشید.

برای پذیرایی مهمانان در مهمانی های بزرگ، به ظروف تعداد بالا احتیاج دارید. اگر مهمانی شما در بیرون از خانه است ( برای مثال تالار) شما می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید.

ظروف کرایه

اگر ساکن تهران می باشید، مراکز بسیار زیادی می باشند که ظروف کرایه و کلمن شیشه ای در اختیار مردم می گذارند. اما شما باید به یک مرکز مراجعه کنید. تهرانی مجالس، یکی از معتبر ترین مراکز می باشند که ظروف کرایه و کلمن شیشه ای در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

ظروف کرایه تهرانی مجالس ارائه دهنده کلیه لوازم و ملزومات مورد نیاز مجالس ، مراسم ، جشنها ،همایش ، افتتاحیه ها و تشریفات عروسی می باشد.

ظروف کرایه

ميز شام مبله فرش ، كولر ،پنكه ، بخاري ، آلاچيق و كليه لوازم مورد نياز مجالس و مراسم انواع صندلیهای قابل اراِئه توسط ظروف کرایه مجالس

جهت آگاهی از لیست قیمت اجاره میز و صندلی و همچنین لیست قیمت ظروف کرایه و سفارش همین الان با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰ تماس بگیرید .

 در سایت تهرانی مجالس می توانید از قیمت اجاره صندلی مجالس. قیمت ظروف کرایه و میز و صندلی , قیمت خدمات مجالس , قیمت کرایه صندلی.نرخ اجاره صندلی برای مجالس آگاه شوید.

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه 

ظروف کرایه آنلاین | تجهیزات مجالس در تهران | ظروف کرایه در تهرانی مجالس تهران | لیست قیمت ظروف کرایه