مقالات

تشریفات در همایش ها

ظروف کرایه

قريب دو دهه است که بسياري از دستگاه هاي اجرائي ،‌سازمانها ، نهادها و ارگانهاي بخش دولتي و خصوصي و دانشگاهها در کشور ،‌با اهدافي از پيش تعيين شده و به طور سالانه ، به برگزاري همايشهاي علمي ، تخصصي تحت عناويني چون : کنفرانس ، کنگره ، سمپوزيوم ، جشنواره ،‌گردهم آئي ، هم انديشي و نظاير آن در سطح ملي و بين المللي ، بين يک تا سه روز اقدام مي نمايند.

اين همايش ها با هر هدفي که برگزار شود ،‌بيش از هر چيز از حضور و وجود سازمان هائي زنده ،‌پويا و اثرگذار در کشور حکايت دارد که مديران و مسئولان آن مي خواهند مخاطبين خود را از آخرين اطلاعات ، دستاوردها و تحولات انجام گرفته آگاه نموده و يا مخاطبين خود را با تجارب به کار گرفته شده توسط ديگران آشنا سازند. پذیرایی در این همایش ها، از اهمیت بسیاری برخوردار است و پذیرایی در همایش ها و کنفرانس ها همواره دغدغه بسیاری از برگزار کنندگان این مراسم می باشد.

در برگزاری یک همایش یا رویداد موفق، جلب رضایت شرکت‌کنندگان و رسیدگی به آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سالن همایش مناسب، حضور سخنرانان شناخته شده و معتبر، نظم در برگزاری و مقالات پربار به همراه یک بسته پذیرایی همایش جذاب می‌تواند خاطره خوبی از همایش در ذهن شرکت کنندگان باقی بگذارد.

ظروف کرایه

با توجه به کار‌های گوناگون و پیچیدگی های برگزاری یک همایش، پذیرایی از شرکت کنندگان امر مهمی است که به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شود. افرادی که از چندین روز قبل برنامه ریزی و هزینه کرده‌اند و از راه های دور و نزدیک در همایش حضور یافته اند انتظار رسیدگی و پذیرایی شایسته‌ای را از جانب شما خواهند داشت.

تهرانی مجالس برای برگزاری همایش، مسیناف کنفرانس و دیگر همایش های علمی به شما خدمات از صندلی کرایه و ظروف کرایه گرفته تا پذیرایی ارائه می دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید  ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید