مقالات

تزیین خانه با شمع در مهمانی ها

ظروف کرایه

شمع ها همیشه برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این عنصر نورپردازی می تواند تاثیر بسزایی در گیرا ترشدن دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف داشته باشد.

از گذشته تا کنون شمع مورد توجه ما ایرانیان بوده. چه در ادبیات و شعر و شاعری هایمان که از شمع استعاره ها درآورده ایم  و چه در تزیین محافل مورد استفاده قرار می دهیم. جدا از محافل و مهمانی ها خیلی از ما حتی در تنهایی هم روشن کردن شمع را فراموش نکرده ایم.

شمع در واقع وسیله ای برای ایجاد نور و گرما می باشد که در سال های گذشته برای همین منظور مورد استفاده قرار می گرفته است اما امروزه به یکی از لوازم اصلی برای تزیین مهمانی ها و مناسبت ها تبدیل شده است.

ظروف کرایه

می توانید در دکوراسیون خانه برای مجالس مهمانی از شمع استفاده کرده و خانه تان را تزیین کنید همچنین گذاشتن دو شمع بر روی میز ناهارخوری، به زیبایی آن کمک می کند. همچنین برای پذیرایی می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید.

ظروف کرایه در پذیرایی تاثیر بسیار زیبایی دارد. شما می توانید با تهرانی مجالس تماس گرفته و ظروف کرایه تحویل بگیرید.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت  در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران