مقالات

میوه آرایی و ظروف کرایه در مراسم ها

تزیین میوه برای مهمانی اهمیت زیادی دارد. هر چقدر برای تزیین میوه ها ذوق و خلاقیت بیشتری نشان دهید، در مهمانان تان احساس مهم بودن ایجاد خواهید کرد. به لحظه ای فکر کنید که خودتان به یک مهمانی رفته اید و میزبان میوه ها را داخل ظرفی نامناسب و به صورت نامرتب قرار داده و پیش روی شما می گذارد.

در این موقعیت شما به جای اینکه از دیده میوه ها، اشتها بگیرید، بیشتر اشتهای تان کور خواهد شد و میلی به خوردن میوه ها نخواهید داشت. اینجاست که به اهمیت تزیین دیس میوه و حتی خود میوه ها پی خواهید برد.

نظافت مهمترین مسئله است که در تزیینات میوه ها باید به آن توجه کنید. اگر قرار است از میوه هایی آب دار مانند هنداونه برای میوه آرایی تان کمک بگیرید، پس توجه کنید که آب هنداونه داخل ظرف و یا روی میوه های دیگر نریزد. به همین منوال این اصل را برای میوه های دیگر هم در نظر داشته باشید.

ظروف کرایه

یکی از اهداف شما از تزیینات، به اشتها آوردن مهمانان است و اگر نظافت در تزیینات رعایت نشده باشد، مهمانان بیشتر به جای اینکه از این میوه آرایی به اشتها بیایند، ذوق شان را برای خوردن میوه ها از دست خواهند داد.

در مهمانی ها ظروف از اهمیت بسیاری برخوردا است. اینکه ظروف شما زیبا باشد باعث می شود که مهمان ها به اشتها بیایند. بعضی از میزبانان برای صرفه جویی در وقت از ظروف یکبار مصر استفاده می کنند. اما به یاد داشته باشید که ظروف یکبار مصرف در مهمانی ها جلوه خوبی ندارد و از آن گذشته به محیط زیست آسیب می رساند. بهترین انتخاب استفاده از ظروف کرایه می باشد.

تهرانی مجالس یکی از مراکزی است که ظروف کرایه دارد و می تواند به شما تحویل دهد.

شما می توانید برای تحویل ظروف کرایه با تهرانی مجالس تماس گرفته و ظروف کرایه را در سراسر تهران تحویل بگیرید.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران