مقالات

خدمات کترینگ مراسم عروسی

از ابتدا بخش پذیرایی در مجالس جزو بخش های پرطرفدار و جذاب یک مجالس عروسی بوده است. امروزه اغلب پذیرایی در مجالس، با توجه به اهمیت زیاد آن توسط موسساتی به نام موسسات تشریفات و پذیرایی مجالس سپرده می شود که تخصص و هنر پذیرایی در مجالس را دارند.

مراسم عقد، عروسی، تولد از جمله مراسم های خاص زندگی افراد هستند و اغلب افراد خواهان این هستند که این مجالس عروسی به بهترین شکل برگزار گردد. حال این کترینگ مجالس هستند که می توانند در اینجا به کمک بیایند.

خدمات کترینگ این موسسات برای انواع مجالس با هم متفاوت است. پذیرایی و کترینگ در مجالس آن هم به بهترین شکل و بی نقص معمولا از دست یک نفر بر نمی آید و بهتر آن است که این وظیفه به دست یک شرکت و موسسه مجرب کترینگ خدمات مجالس سپرده شود.

برنامه ریزی یکی از وظایف کترینگ عروسی است. زمان مناسب برای سرو نوشیدنی و نحوه پذیرایی از مهمان ها، سرو غذا در زمان مناسب، داغ بودن غذا همه از اصول کترینگ عروسی موفق است.

ظروف کرایه

نحوه طبخ غذا از اهمیت ویژه ای در مجالس عروسی برخوردار است. معمولا کترینگ های حرفه ای عروسی تیم حرفه ای برای طبخ غذا دارند و از آشپز های ماهر و توانایی استفاده می کنند.

کترینگ های عروسی معمولا منو متنوعی برای پخت غذا دارند از این رو با توجه به بودجه شما منوی غذایی مناسب را پیشنهاد می دهند. همچنین شما می توانید با توجه به بودجه خود از سایر خدمات از جمله گل آرائی، شمع آرائی و دیزاین مجالس استفاده کنید.

اگر چه برنامه ریزی عروسی کاری به ظاهر رضایت بخش است ولی برای زوج های جوان و خانواده های آنها معمولا کاری پرفشار  و استرس زا است. کترینگ عروسی می تواند با برنامه ریزی عروسی تجربه هیجان انگیری و رضایت بخشی را برای شما فراهم کند.

گروه تهرانی مجالس برای خدمات کترینگ عروسی شما مشاوره می دهد. شما می توانید با تماس به تهرانی مجالس از خدمات کترینگ عروسی بهره مند شوید. تهرانی مجالس علاوه برا خدمات کترینگ عروسی خدماتی نظیر ظروف کرایه، عکاسی و فیلم برداری، مجالس عروسی، اجاره نور و صدا، صندلی کرایه و… را ارائه می دهد.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید کترینگ عروسی و ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید