مقالات

کترینگ مراسم و ظروف کرایه

کترینگ یا کیترینگ هر دو به یک معنی هستند تلفظ کترینگ به صورت عام صحیح تر است. معنی catering تهیه و تدارک غذای سفارش شده و بسته‌بندی و توزیع مواد غذایی برای عده زیادی از افراد است. کترینگ غذا در انواع مختلفی مانند کترینگ بیمارستانی، کترینگ هواپیمایی، کترینگ قطاری، کترینگ مجالس ارائه می شود.

کترینگ علاوه بر مواردی که گفته شد برای خدمات مجالس تولد، برگزاری عروسی و… نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کترینگ تشریفات مجالس عروسی ملل با در اختیار داشتن آشپزخانه مجهز صنعتی وطبخ انواع غذا توسط سرآشپز درجه یک برای مراسم و جشن های شما بهترین را ارائه می کند.

قیمت تشریفات عروسی با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت است. تشریفات عروسی ملل یکی از بهترین تشریفات عروسی در تهران است که رد امر برگزاری مراسم عروسی و ارائه خدمات مجالس عروسی با کلیه غذاهای سنتی و ایرانی و دامنه ی کاملی از انواع غذاهای فرنگی، اسنک ها و اردورهای مدیترانه ای توسط سرآشپز بین المللی و حرفه ای از کشور مکزیک متخصص می باشد.

ظروف کرایه

جشن عروسی بدون میوه و شیرینی صفایی ندارد. در واقع قبل از صرف شام این میوه و شیرینی است که مهمانان را سرگرم و فضای جشن را شاداب تر می کند. اما میوه و شیرینی که در کترینگ عروسی میز مهمانان را مزین می کند، از نوع بهترین هاست.

تهرانی مجالس برای تشریفات انواع مراسم ها به شما مشاوره می دهد و انواع غذا های سنتی و فرنگی را برای مراسم شما تهیه خواهد کرد.

همچنین برای پذیرایی می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید.

تهرانی مجالس می تواند ظروف کرایه در سراسر تهران به شما تحویل دهد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران