مقالات

دکوراسیون تالار در عروسی ها

ظروف کرایه

از آنجایی که امروزه دیگر تقریبا تمام عروسی ها در مکان هایی به نام تالار انجام می شود، تزیین و نحوه چیدمان دکوراسیون تالار به موضوعی مهم میان زوجین تبدیل شده است. یاد قدیم ها بخیر که تمام مراسم عروسی در خانه گرفته می شد.

اگر خانه چند طبقه بود، یک طبقه به مردان اختصاص می یافت و طبقه دیگر به زنان، خانه های یک طبقه و حیاط دار هم همین شرایط را داشت، مردان باید در حیاط مشغول می شدند و زنان در داخل خانه بودند. مردان ارکستر زنده داشتند و زنان نوارهای کاست داشتند.

اما هر چه که باشد تالارها کار را برای خانواده عروس و داماد بسیار راحت کرده است، شما با پرداخت هزینه، خدمات پذیرایی از مهمانان را به مسؤلین تالار واگذار می کنید و خودتان فقط در حد یک نظاره گر هستید.

ظروف کرایه

ولی برای آنهایی که حساسیت بیشتری بروی نحوه برگزاری مراسم خود دارند، این کار به تنهایی کافی نیست و خودشان مستقیما در نحوه تزیین دکوراسیون تالار و پذیرایی و سرو غذا دخالت می کنند. در این مطلب می خواهم برای این افراد حساس نمونه هایی زیبا از دکوراسیون داخلی تالارها را بنمایش بگذارم.

در حقیقت یکی از ویژگی های مهم این تالارها هزینه پایین تزیین آنهاست که تا حد زیادی مدیون استفاده از طرح های خلاقانه و بدیع است. هدف در طراحی دکوراسیون تالار یکدست بودن وسایل و هارمونی همه چیز نیست، ما به سادگی فقط دنبال تم یا موضوعی هستیم که بر اساس آن رنگ ها را انتخاب می کنیم، همین یک موضوع ساده، یعنی انتخابی تم رنگی مشخص و معنی دار، می تواند راهنمای خوبی برای طراحی دکوراسیون باشد.

یک مثال ساده برای انتخاب تم طراحی دکوراسیون تالار می تواند می تواند علایق و سلایق عروس و داماد باشد. کافی است یک یا چند رنگ مورد علاقه عروس و داماد را انتخاب کرده و بر همان اساس تالار را تزیین کنید.

ظروف کرایه

برای جذابیت بیشتر حتی می توانید از وسایلی مرتبط با علایق یا زمینه کاری عروس و داماد نیز استفاده کنید. بیشتر رنگ ها در قسمت تزیینات میز پذیرایی چیده می شود. اگر از ترکیب دو رنگ استفاده شود میزها ظاهری جالب تر و شیک تر خواهند داشت.

تهرانی مجالس در اجاره تالار به شما مشاوره می دهد. همچنین می توانید برای پذیرایی ظروف کرایه را از تهرانی مجالس بخواهید.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت  در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران