مقالات

دکوراسیون خانه در مهمانی ها

ظروف کرایه

ترفندهای تغییر دکوراسیون خانه برای مهمانی یا جشن راهکارهای ساده‌ای هستند که به‌راحتی می‌توان آن‌ها را اجرا کرد. اولین گام برای آماده‌سازی خانه به ‌منظور برگزاری جشن و مهمانی تعیین تعداد افرادی که دعوت‌شده‌اند و تم اصلی مهمانی است.

برای پذیرایی مناسب از عزیزانی که در مهمانی حضور دارند باید تعداد افراد را حتماً در نظر بگیرید. همچنین تم مهمانی اعم از شام دوستانه، جشن تولد، مهمانی خانوادگی، سالگرد ازدواج و … هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

ظروف کرایه

بسیاری از خانواده‌ها عموماً فضای کافی برای مهمانی‌های بیش از ۲۰ نفر را ندارند. بنابراین با ترفندهایی ساده می‌توان خانه خود را برای چنین جشن‌هایی آماده کرد. به‌ علاوه برای پذیرایی مناسب باید نکات مهمی را در نظر گرفت که جای کافی برای همه مهمان‌ها داشته باشید. همچنین المان‌های کوچک و کم‌هزینه‌ای نیز برای تزئین داخلی و دل‌نشین کردن فضا وجود دارند که باکمی خلاقیت می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

برای پذیرای می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید. زیرا هم مقرون به صرفه تر است هم یکدست بودن ظروف در مهمانی ها جلوه زیباتری دارد.

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت  در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران