مقالات

ظروف کرایه برای پذیرایی در مراسم عقد

ظروف کرایه

روز عروسی یکی از خاص ترین اتفاقات در زندگی هر شخصی است که بایستی به بهترین شکل ممکن  و طبق سلیقه عروس و داماد برگزار شود در فصل تابستان مراسم عروسی بیشتر برگزار می شود.

برای دکور مراسم ، هوای خوب بدون بارش و سرما موقعیت بهتری را ایجاد می کند از جمله ایده های خوب برای دکوراسیون مراسم تزیین میزهای پذیرایی، گل آرایی میز ها و صندلی ها، گیفت های عروسی، تدارکات میوه شیرینی و دسر، حلقه ها و دروازه های گل، بادکنک ها و افزودن تخته هایی برای نوشتن یادگاری به سبک های مختلف و تزیین درب های ورودی با پرده هایی زیبا می توان نام برد.

اگر زمان و بودجه ی بیشتری دارید می توانید از پرده با جنس ساتن و تور زیبا که با گل تزیین شده را به شما پیشنهاد می کنیم. و در جلوی آن جایگاه عروس و دوماد قرار داشته باشد.

بجز تزیین اتاق عقد ، می توان از گل های دکوراتیو بزرگ دیوراری در تزیین خانه ، تزیین جهیزیه عروس و تزیین خانه برای تولد هم استفاده کرد که می توانید عکس هایی از این موارد را در لینک های زیر پیدا کنید.

ظروف کرایه

گاهی  پیش می آید قصد برگزاری مجلسی مانند عروسی را داشته باشیم و بخواهیم که این مراسم را که با خاطرات خوشی فراوان است را با هزینه کمتری به پایان برسانیم. از آنجا در این نوع مراسم ها تعداد میهمانان زیاد میباشد، ممکن است که استفاده ملزومات خود مانند ظروف ما را نگران کند و یا با کمبود آن مواجه شویم.

اما از آنجا که نمی خواهیم این کار شامل صرف هزینه های هنگفت شود، مجبور می شویم که به تعداد میهمانان از دیگران مانند دوستان و آشنایان ،ظروفی مانند ظروف غذاخوری و میوه خوری قرض بگیریم و یا خریداری کنیم که خود هزینه بسیار بالایی را در بر دارد.

احتمالا این کار باعث به وجود آمدن مشکلات و مسائلی می شود. بطور مثال ممکن است تعداد ظروفی مانند قاشق و چنگال گم شود و یا ظروف بشقاب اگر چینی باشند، شکسته شوند که این خود ناراحتی و ترشرویی مالک ظروف را به همراه دارد.

دیگر دغدغه استفاده از ظروف شخصی، شست و شوی آن ها می باشد که به تنهایی کار زمان بر و طاقت فرسایی است. ظروف کرایه بهترین جایگزین می باشد.

بهترین و مناسبترین گزینه برای استفاده نکردن از ظروف شخصی ، استفاده از ظروف کرایه ای می باشد.ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران