مقالات

تشریفات در مهمانی ها

ظروف کرایه

تهرانی مجالس اعلام آمادگی در خصوص برگزاری جشن ها و میهمانی های از جمله تولد، ورود عزیزانتان به ایران، دورهمی های دوستانه و … مطابق خواسته شما عزیزان با توجه به برنامه ریزی و نحوه اجرای مراسم با هماهنگی سلیقه شما را اعلام می دارد تا شما میزبان عزیز با آرامش خاطر در کنار میهمانان گرانقدرتان از حضورشان لذت ببرید.

یکی از سنت های کهن ایرانیان مهمانی رفتن و گرفتن است. ایرانیان در مهمان نوازی زبان زد جهانیان هستند. ایرانیان در یک مهمانی نهایت تلاش و کوشش خود را در فراهم آوردن اسباب، امکانات و خوراک دلپذیر برای مهمانان فراهم کنند.

در ایران مهمان را حبیب خدا می دانند و از این رو رضایت خاطر او را بسیار ارزشمند می شمارند. در یک مهمانی میزبان بهترین اسباب و خوراک ممکن و بهترین شرایط را گاهی حتی بیش از حد توانشان برای رضایت خاطر مهمان فراهم می آورد.

ظروف کرایه

در واقع برگزاری به شیوه مناسب در شان خانواده نوعی ابراز محبت در بین ایرانیان محسوب می شود. امروزه بویژه در مراسم خاص مهمانی معمولا به دعوت میزبان انجام می شود. اگر چه در تمام مهمانی ها رعایت اخلاق در کنار آداب و رسوم اهمیت بسزایی دارد ولی در مهمانی های رسمی نظیر مراسم نامزدی، جشن عروسی، مجالس ختم و یادبود و… رعایت آداب و رسوم دارای اهمیت ویژه ای است و گاهی رعایت نکردن برخی از آن ها ممکن است باعث ایجاد ناراحتی شود.

بسیاری از مردم برای پذیرایی از دیگر اقوام ظروف قرض می گیریند. اما زمانی که ظروف شما یکدست نباشد، در مهمانی ها جلوه زیبایی ندارد. بنابراین ظروف کرایه بهترین روش می باشد.

برای دریافت انواع دسر و ظروف کرایه می توانید با تهرانی مجالس تماس گرفته و در سراسر تهران آن ها را تحویل بگیرید.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت  در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران