مقالات

دسرها و ظروف کرایه در مهمانی ها

ظروف کرایه

وقتی به صرف ناهار یا شام مهمان دعوت می کنید، چیزی که بیشتر از همه نظر مهمان ها را به خودش جلب می کند دسر خوش رنگ و لعابی است که سرو می کنید. به نظر من بهترین دسر برای مهمانی دسرهای یک نفره می باشند، یعنی اگر ژله هم می خواهید درست کنید تو ظرف تک نفره درست کنید خیلی بهتر و شکیل تر بنظر می رسد.

ژله خرده شیشه  بهترین دسر برای مهمانی می تواند باشد، زیرا خیلی ساده و آسان است و هم خیلی زیبا و هیجان انگیز می باشد.

موس ها هم دسرهای خوشمزه ای می باشند که خیلی ها بعنوان بهترین دسر برای مهمانی آن را تهیه و سرو می کنند.

ظروف کرایه

همچنین برای اینکه دسر برای هر نفر در یک ظرف باشد، اگر تعداد مهمان ها بالا باشد، شما نیاز به ظروف بیشتری دارید. می توانید از ظروف کرایه استفاده کنید.

بسیاری از مردم برای پذیرایی از دیگر اقوام ظروف قرض می گیریند. اما زمانی که ظروف شما یکدست نباشد، در مهمانی ها جلوه زیبایی ندارد. بنابراین ظروف کرایه بهترین روش می باشد.

برای دریافت انواع دسر و ظروف کرایه می توانید با تهرانی مجالس تماس گرفته و در سراسر تهران آن ها را تحویل بگیرید.

ظروف کرایه

انواع ظروف کرایه شامل غذا خوری و میوه خوری، سینی های پذیرایی، و انواع صندلی های  میز و صندلی تاشو، سفید و طلایی، مبله پلیمری، مبله vip)، انواع شف های خورشتی بزرگ و کوچک، شف برنجی و شف آبمیوه ) موجود می باشد.

ظروف کرایه پذیرایی سماور برقی بزرگ و کوچک، انواع قوری ساده و وارمردار، فرش زیرپایی و نمازی، فرش قرمز ورودی، لوازم سرمایشی و گرمایشی، دیگ، پاتیل و اجاق گاز جهت آشپزی انواع سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی موجود است.

باند، نور، میکروفن، میکسر دیجی و دیوایس های لازم جهت امور موزیک و شومن. میهماندار جهت پذیرایی،  منوهای غذایی سالنی و خانگی(سرو به همراه سالاد، دسر و نوشیدنی ها) ارسال رایگان نمونه غذای انتخابی به نشانی مشتریان گرامی جهت تست کیفیت غذا برای منوهای غذایی بالای ۶۰ نفر است.

ارائه مشاوره و راهنمایی جهت اطلاع مشتریان گرامی از نحوه برگزاری مراسم کترینگ و خدمات دهی به کلیه مناطق تهران و شهرستانها بصورت صفر تا صد.

شما می‌توانید ظروف کرایه خود را با طرح متفاوت  در تهرانی مجالس سفارش دهید و در سراسر تهران تحویل بگیرید.

 جهت هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۶۱۳۳۸۴۳ و ۰۲۱۲۲۵۰۳۵۳۰  تماس بگیرید.

ظروف کرایه | ظروف کرایه در تهران | ظروف کرایه ای در تهران | ظروف کرایه تهرانی مجالس

ظروف کرایه تشریفات را از ما بخواهید

قیمت ظروف کرایه | ظروف کرایه + قیمت

ظروف کرایه برای تشریفات | تشریفات مجالس | تشریفات مجالس تهران | لیست تشریفات مجالس تهران